Cannondale Moterra SL. Noul ebike de doar 19.5 kg

Cannondale Moterra SL. Noul ebike de doar 19.5 kg

Cannondale intra în segmentul bicicletelor electrice full suspension, care ușor, ușor, se apropie de modelele non-electrice, în ce privește greutatea redusă. Un mtb full suspension echipat decent, cântărește între 17-19 kg, iar e-mtb-urile din generație nouă, depășesc puțin peste 19kg.

 

Noul Moterra SL comprimă putere, agilitate, autonomie și tehnologie de ultimă oră, într-un pachet ce cântărește 19,5kg. Transformă fiecare traseu într-o sesiune de flow non-stop, de mare viteză.

Motorul & bateria

Bicicleta este echipată cu cel mai nou motor de la Shimano, modelul EP801 ce dezvoltă un cuplu de 85 Nm, o putere de 250 watts și o putere maximă (peak output) de 600 watts. Suficient pentru a oferi oricărui rider, puterea necesară pentru orice traseu. Modurile de rulare personalizate au fost dezvoltate în parteneriat cu Shimano, pentru a profita la maxim de capacitatea motorului EP801. Există modul “ECO” (asistență minimă, autonomie maximă pentru explorări pe tot parcursul zilei), două moduri “TRAIL” (primul oferă o putere medie, excelentă pentru pedalatul cu prietenii pe e-bike-uri ușoare, iar al doilea mărește asistența, pentru a fi în cadența cu ebike-urile de putere maxima). Bineînteles, ultimul mod este “BOOST” , adică putere maximă, tot timpul.

 

Bateria internă unică folosește o configurație personalizată a celulelor, care stochează mai multă energie pe kilogram decât oricând, creând o baterie incredibil de compactă, care împachetează 601Wh în doar 3,1 kg, inclusiv cablajul.

Cadrul

Combina’ia de putere mare și greutate redusă, necesit[ o imbinare de performanțe inginerești. Crearea unui cadru ușor, cu o cursa de 150mm este posibila numai datorită expertizei de pionierat în domeniul carbonului și tehnologiei FlexPivot, adaptată de la fratele cu travel mai mic, prezent în Cupele Mondiale de cross country, modelul Scalpel. Secțiunile FlexPivot ale chainstay-ului înlocuiesc traditionalul pivot Horst, mentinând un adevărat sistem cu 4 bare, eliminand in același timp greutatea și întreținerea rulmentilor chainstay-ului. Sistemul le permite inginerilor sa regleze răspunsul perfect al suspensiei, pentru fiecare solicitare. Acest lucru are ca rezultat o tracțiune incredibilă, o frânare receptivă și o senzatie jucausă, care îți oferă încrederea necesară în depășirea limitelor.

 

Dar lucrurile nu se opresc aici. Abordarea de proiectare “Proportional Response” de la Cannondale înseamnă că totul, de la cinematica suspensiei, până la geometrie - inclusiv lungimea chainstay-ului - este complet personalizat pentru fiecare mărime de cadru, astfel încât fiecare rideri să aibă parte de aceeași performanță excepțională a suspensiei și de aceeași experiență de manevrabilitate.

Geometria

Săpând în detaliile geometriei, Moterra SL este la fel de unică și progresivă, precum restul caracteristicilor principale. Are un head angle de 62.5 grade, la fel de permisiv ca o bicicletă de DH, plus reach-ul lung și seat angle-ul abrupt al unei biciclete de trail moderne. Pe hârtie, ar putea părea bizar, dar în practică îți dai seama cât de mult are sens totul, având în vedere viteza cu care rulează această bicicleta și cât de agilă rămane pe traseu. Este cu adevărat o “geometrie progresivă” în acțiune.

 

De asemeni, Moterra SL vine în configurație “mullet”, adică roți de 29 inch pe față și 27.5” pe spate, pentru a atinge acel echilibru între viteză în linie dreaptă și agilitate în viraje. Pentru cei care înclină mai mult spre prima variantă, un FlipChip în seatstays asigură faptul că Moterra SL poate fi transformat în mod legitim într-un 29'er complet, fără a sacrifica caracterul general și echilibrul bicicletei.

Noul Moterra SL este disponibil în mărimea S-XL si 3 variante de echipari echipări, incluzand aici și varianta - ediție limitata LAB71.

Varianta cea mai accesibila, Moterra SL 2 are un pret recomandat de 7 999 EUR, urmatoarea - Moterra SL 1 vine cu pretul rotund de 9 999 EUR, iar varianta pentru cei mai pretentiosi, LAB71 are pretul de 13 999 EUR.

Stim, preturile nu sunt deloc mici, dar nici dincolo de ce ofera piata, in parametrii si performantele noului ebike de la Cannondale.



Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor