Camere si Cauciucuri Anvelope Biciclete

Camere si cauciucuri | Anvelope biciclete

Tip afisare: grilă Lista

Afiseaza 1-36 din 690 produse

Crescator

Care este cea mai importantă componentă la o bicicletă? Răspunsurile pot fi multiple și pot face referire la suspensii, la sistemul de transmisie, chiar și la frâne. Însă toate acestea menționate mai devreme pot fi printre cele mai scumpe dacă nu sunt susținute de o pereche de cauciucuri bicicleta performantă. Anvelope bicicleta reprezintă punctul de contact al bicicletei cu solul, prin urmare cu cât aderența este mai deficitară cu atât controlul are mai mult de suferit, până în situația în care o anvelopă de slabă performanță poate duce la o accidentare nedorită. În acest sens, alegerea unui set de anvelope, cu sau fără camera bicicleta, este esențială pentru o experiență desăvârșită atunci când ieși cu bicicleta pe munte. Anvelope bicicleta sunt categorisite atât în funcție de disciplina pentru care pot fi utilizate cât și în funcție de preț. O anvelopă mai ieftină poate avea același amplasament al crampoanelor și același design al carcasei precum una mai scumpă, în fiderența este dată de mixtura de gumă: cu cât aceasta este mai performantă, cu atât anvelopa este mai scumpă. Anvelopele Maxxis spre exemplu sunt oferite pe mai multe niveluri de opțiuni pentru material, iar prețul diferă astfel în funcție de performanța anvelopei. De aceea, același model de anvelopă este de regulă disponibil cu un preț mai mic, unul mediu și altul mai mare.

Anvelopele Continental au de asemenea o categorisire similară, cu mențiunea că unele dintre modele oferă și alte opțiuni în plus, precum utilizarea tubeless sau protecția împotriva penelor – care poate fi eficientă pentru snake bite-uri sau pentru mici obiecte ascuțite, precum țepii. În acest sens, este ranforsată o anume parte a anvelopei – suprafața de rulare sau pereții laterali ai anvelopei, după caz/model etc. După cum menționam mai devreme, anvelopele pot fi categorisite similar cu segmentele sau disciplinele pentru care sunt construite și bicicletele: anvelope de munte, anvelope de oraș, anvelope pentru șosea. Spre exemplu, anvelopele Michelin sunt dedicate în principal bicicletelor de munte, începând cu cele pentru Cross Country, continuând cu cele pentru All-Mountain și terminând cu cele pentru Enduro sau Downhill. Anvelopele de XC trebuie să ofere o greutate mică și o viteză mare de rulare, deoarece de principiu sunt folosite pe distanțe lungi dar pe trasee cu un nivel de dificultate mediu. Astfel, producătorul trebuie să găsească formula ideală pentru a crea o anvelopă echilibrată care să corespundă acestor standarde. Apoi, anvelopele de All-Mountain au crampoanele mai mari și cântăresc mai mult, pentru a oferi aderență sporită în condiții mai dificile de traseu. Însă acestea nu se ridică la nivelul anvelopelor pentru enduro, care sunt mult mai grele, au pereții laterali ranforsați și crampoanele mari – asigurând o aderență excelentă dar cântărind destul de mult, unele dintre ele putând ajunge chiar și la 1.3 kg/bucata. Comparativ cu anvelopele de XC – acestea pot cântări chiar și 500 de grame. Dar cele mai grele și cele mai solide anvelope sunt cele pentru downhill. Acestea trebuie să facă față celor mai dure condiții posibile, pe trasee cu rădăcini mari, pietre ascuțite și sărituri cu aterizări pe zone dificile. Asta le face să fie și cele mai grele dintre toate anvelope bicicleta.

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor