Iti punem la dispozitie metode diferite prin care sa achiti produsele online dorite

Ramburs

Puteti achita contravaloarea produselor comandate, la livrarea acestora, catre personalul companiei de curierat.

 

Transfer bancar

Puteti plati prin virament bancar pe baza facturii proforme. Livrarea produselor se va face dupa incasarea contravalorii proformei in contul nostru.

 

Plata cu cardul online

Puteti plati pe loc, imediat ce faceti comanda, cu cardul dumneavoastra, prin intermediul sistemului de plati MobilPay Netopia.

Plata cu cardul online in rate, fara dobanda, prin Eu platesc:

Alpha Bank – nr maxim de rate fara dobanda: 12

First Bank – nr maxim de rate fara dobanda: 12

Garanti Bank – nr maxim de rate fara dobanda: 12

 

Plata prin card de credit BCR

Comisioane ZERO fără drumuri la bancă: ia-ți Card de Credit 100% online și ai ZERO comisioane de emitere și administrare în primul an.

Rate egale fără dobândă oriunde în lume: mergi la cumpărături când vrei, oriunde vrei. Ai până la 12 rate cu 0% dobândă la achiziții de minimum 600 lei.

Până la 100 lei Cashback: aplică pentru Cardul de Credit 100% online, folosește-l la cumpărături și poți câștiga 100 de lei înapoi.

Mai multe detalii pe www.bcr.ro

 

Plata in Rate, in magazin, cu Cardul Avantaj emis de Credit Europe Bank: pana la 8 rate fara dobanda.

Cum puteti obtine CardAvantaj? Mergeti la orice sucursala Credit Europe Bank sau aplicati online pe www.cardavantaj.ro la sectiunea “Aplica acum”. De asemenea, puteti suna la CEBLine apeland numerele 0801.000.000 (apelabil din reteaua fixa Romtelecom sau 0750.000.000 (apelabil din orice retea) si solicitati emiterea unui CardAvantaj.

 

Plata in 3 sau 4 rate cu cardul de DEBIT prin ONEY

Pe scurt:

  • Plata exclusiv online, cu card de debit
  • Suma minima 450 lei si suma maxima 12.000 lei.

Solutiile de Creditare Oney (3x Oney si 4x Oney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3x Oney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4x Oney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei.

Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe stonefeet.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3X Oney SI 4X Oney) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina.

Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre Stone Feet SRL  a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de Stone Feet SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre Stone Feet SRL  a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney.


Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei.

Pentru mai multe detalii poti accesa link-ul: https://oney.ro/

 

Plata online in rate, prin TBI Bank, fara card de credit

Alaturi de TBI Bank am implementat un sistem de plata in rate 100% online, care se poate accesa direct de pe site-ul nostru, fara drumuri la banca si fara card de credit. Este nevoie sa ai la indemana cartea de identitate in original si sa detii o sursa de venit inregistrata la ANAF (salariu de min. 3 luni sau pensie de min. 1 luna) sau sa ai inregistrata o declaratie de venit ca PFA/PFI/Intreprindere Individuala, Cabinet Medical Individual, Cabinet Avocat etc.

Alege solutia de creditare 100% online TBY Pay (link catre o pag cu mai multe expicatii) si poti obtine o finantare de pana la 30.000 lei, cu plata in maxim 60 rate.

Cumperi acum, platesti mai tarziu.

Pasii sunt simpli:

  1. Selectezi Metoda de plata, varianta “TBI Bank – plata in rate online, fara card de credit” si finalizezi comanda
  2. Vei fi directionat in pagina TBI Bank – te rugam sa astepti cateva momente pana se realizeaza transferal
  3. Vei avea posibilitatea sa alegi numarul de rate, intre 6 si 60, in functie de valoarea lunara Dorita
  4. Te identifici la distanta pe baza cartii de identitate, in original (poza fata/verso + selfie)
  5. Semnezi electgronic documentele, printr-un cod primit pe sms
  6. Dupa aprobare, noi iti livram comanda.

 

Pentru mai multe detalii poti accesa link-ul: https://tbibank.ro/landing-pages/lp-cu-taxa/

Condiții generale pentru clienții tbi bankhttps://tbibank.ro/wp-content/uploads/2022/06/Conditii_Generale_de_Afaceri_ale_Bancii_pentru_persoane_fizice.pdf

 

GRENKE – Finantare doar pentru Persoane Juridice (PJ) sau Persoanele Fizice Autorizate (PFA), doar pentru achizitia de Biciclete Electrice si/sau ceasuri, cu valoare mai mare de 500EUR.

Avantaje client:

Bugetare corecta:

  1. Facturile de chirie sunt total deductibile
  2. Chiria in Euro este constanta pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioada indelungata
  3. Bonotatea financiara a firmei nu este afectata
  4. Raspuns pentru cererile trimise spre analiza in maxim 48h

Simplitate:

  1. Actele necesare pentru liarea unei decizii sunt minimale si se trimit scanate pe e-mail.
  2. Platile sunt trimestriale

Taxe:

Grenke Renting SRL solicita un singur commision de administrare pentru intreaga durata a contractului 1%, minim 50 euro.

Comisionul annual de asigurare:

Ambele comisioane sunt incluse in oferta.

Informații generale:
Clienți eligibili: SRL, SA, PFA, Cabinete de avocatură, Cabinete de arhitectură, Cabinete medicale, Intreprinderi individuale.
Condiții: valoare minimă pe contract: 500 Euro fără TVA.
Modalităti și termene de plată: Prin Ordin de Plata ( OP ). Plata ratelor se face prin OP, însa ca modalitate de garantare a plății se emit 5 BO fără valoare și scadența în favoarea Grenke Renting SRL.
Prin Bilet la Ordin ( BO ). Se emite câte un BO pentru fiecare chirie, bilet care va fi introdus la plata la data scadență.

Documentele necesare pentru analiza financiară:
1. Bilanț și balanță 2022.
2. Ultima balanță 2023.

 

 


Taxe:
Grenke Renting SRL solicită un singur comision de administrare, pentru întreaga durată a contractului 1%, minim 50 euro.
Comisionul anual de asigurare: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile (minim 50 Euro).
Ambele comisioane fiind incluse în ofertă.

 

Avantaje client

Cererea de finanțare primește răspuns în 24 de ore.

Majoritatea finanțărilor se fac cu avans 0%.

Factura de chirie este deductibilă total.

Bonitatea financiară a firmei nu este afectată deloc în cazul închirierii, echipamentul rămâne în gestiunea Grenke și nu apare în bilanțul clientului.

Chiria în Euro este constanta pe durata contractului astfel încât se pot planifica costurile pe o perioadă îndelungată => Plătești pe măsura ce produci!

Setul de acte necesar pentru luarea unei decizii este minimal.

Plățile se pot efectua trimestrial => Cheltuieli bancare reduse și gestiune contabilă simplificată.

Economisirea capitalului firmei.

Eliberarea liniei de credit la bancă și astfel îmbunătățirea lichidității firmei.

Grenke Renting SRL solicită un singur comision de administrare, pentru întreaga durată a contractului.

Asigurarea completă (mai mult decât un CASCO) a echipamentelor închiriate, pe întreaga perioada a contractului de închiriere.

Printre situațiile acoperite de asigurare enumerăm:
• erori de manipulare sau de exploatare, lipsa de indemanare, neglijenţei;
• supra-tensiune, inducţie electromagnetica, scurtcircuit;
• incendiu (inclusiv stricăciunile cauzate de apa utilizată pentru stingerea incendiului), fulger, explozie sau implozie (inclusiv demolare);
• apă, umiditate, inundaţie;
• reaua intenţie a unei terţe părţi, sabotaj, vandalism;
• forţă majoră;
• proiectarea defectuoasă, materiale defectuoase sau manopera defectuoasa.

Comisionul anual de asigurare: 1.75% bunuri IT fixe; 2.50% alte bunuri fixe; 3% bunuri mobile, minim 50 Euro.

Informații generale

Clienți eligibili: SRL, SA, PFA, Cabinete de avocatură, Cabinete de arhitectură, Cabinete medicale, Intreprinderi individuale.

Condiții: valoare minimă pe contract: 500 Euro fără TVA; perioada de bază de contract de închiriere: 12 - 60 luni; comision administrare: 1%, minim 50 Euro (se plătește o singură dată la semnarea contractului).

Modalităti și termene de plată: Prin Ordin de Plata ( OP ). Plata ratelor se face prin OP, însa ca modalitate de garantare a plății se emit 5 BO fără valoare și scadența în favoarea Grenke Renting SRL;
Prin Bilet la Ordin ( BO ). Se emite câte un BO pentru fiecare chirie, bilet care va fi introdus la plata la data scadentă.

Documentele necesare pentru analiza financiară se trimit prin email iar lista documentelor necesare o puteți găsi aici

 

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor