Intrebari frecvente

 

plasare_comanda_new.png
Plasarea unei comenzi
Cum comanzi de la Stonefeet?
Puteti cumpara produse prin Stonefeet.ro urmand 3 pasi: ● Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe linkul "Comanda acum". ● Introduceti/confirmati datele dvs. personale.
Cum anulezi o comandă?
Pentru a anula o comanda este necesar sa contactati magazinul...
Vezi toate
livrarea_comenzilor_new.png
Livrarea comenzilor
Cum verifici statusul livrării?
Este deosebit de important sa pastrati mail-ul si SMS-ul primit de la Stonefeet in care se afla AWB-ul comenzii tale...
Ce faci dacă ai o livrare întârziată?
In primul rand, trebuie sa verifici statusul comenzii din contul tau de client. In meniul “Contul meu” - “Comenzile mele” - “Stare”...
Ce faci dacă produsul a fost livrat deteriorat?
Este foarte important, ca in momentul sosirii curierului, sa desfaceti si sa verificati starea produsului, in prezenta curierului, iar daca acestea au diverse defecte sau deteriorari in urma transportului este recomandat sa refuzati coletul...
Intervalul de livrare pentru o comandă?
Fiecare produs are un interval diferit de livrare, in functie de disponibiliatea stocului, in magazin, in depozit sau in stocul brandurilor partenere...
Ce faci dacă primești un alt produs față de cel comandat?
Recomandam deschiderea coletului in prezenta curierului, iar daca observi un produs diferit fata de cel comandat, poti refuza coletul...
De ce se livrează în zile diferite unele produse?
Pe pagina produsului, in dreptul pretului este afisat termenul de livrare. Acesta difera de la un produs la altul, in functie de depozitul in care se afla...
Taxe de livrare pentru produsele vandute de Stonefeet?
Livrarea este gratuita in tara, pentru comenzile a caror valoare totala depaseste suma de 300 lei. Exceptie fac produsele agabaritice.
Ce faci dacă ai fost contactat de curier, însă nu te-ai aflat la adresă?
In mod obisnuit, curierul este indatorat sa incerce livrarea coletului in doua zile lucratoare distincte...
Vezi toate
garantii_new.png
Garantii
Garantia produselor
Toate produsele sunt insotite de garantie de 2 ani, cu exceptia cadrelor Cannondale si GT, ce au o garantie pe viata...
Vezi toate
factura_new.png
Facturari si plati
Se poate refactura comanda daca ai gresit datele?
Refacturarea poate fi facuta doar in varianta persoana fizica - persoana juridica...
Modalitati de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: transfer bancar/ordin de plata sau numerar/cash la livrare.
Vezi toate
retur.png
Retur
Cum returnezi un produs?
Este foarte simplu sa returnezi un produs cumparat din magazinul nostru, dar va trebui sa tii cont de urmatoarele aspecte: returul este gratuit in termen de 30 zile, numai pentru incaltamintea achizitionata.
Vezi toate

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor