Chat with us, powered by LiveChat

Intrebari frecvente

 

plasare_comanda.png
Plasarea unei comenzi
Cum comanzi de la Stonefeet?
Puteti cumpara produse prin Stonefeet.ro urmand 3 pasi: ● Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe linkul "Comanda acum". ● Introduceti/confirmati datele dvs. personale.
Cum anulezi o comandă?
Pentru a anula o comanda este necesar sa contactati magazinul...
Vezi toate
livrarea_comenzilor.png
Livrarea comenzilor
Cum verifici statusul livrării?
Este deosebit de important sa pastrati mail-ul si SMS-ul primit de la Stonefeet in care se afla AWB-ul comenzii tale...
Ce faci dacă ai o livrare întârziată?
In primul rand, trebuie sa verifici statusul comenzii din contul tau de client. In meniul “Contul meu” - “Comenzile mele” - “Stare”...
Ce faci dacă produsul a fost livrat deteriorat?
Este foarte important, ca in momentul sosirii curierului, sa desfaceti si sa verificati starea produsului, in prezenta curierului, iar daca acestea au diverse defecte sau deteriorari in urma transportului este recomandat sa refuzati coletul...
Intervalul de livrare pentru o comandă?
Fiecare produs are un interval diferit de livrare, in functie de disponibiliatea stocului, in magazin, in depozit sau in stocul brandurilor partenere...
Ce faci dacă primești un alt produs față de cel comandat?
Recomandam deschiderea coletului in prezenta curierului, iar daca observi un produs diferit fata de cel comandat, poti refuza coletul...
De ce se livrează în zile diferite unele produse?
Pe pagina produsului, in dreptul pretului este afisat termenul de livrare. Acesta difera de la un produs la altul, in functie de depozitul in care se afla...
Taxe de livrare pentru produsele vandute de Stonefeet?
Toate comenzile cu valoarea peste 300 de lei, beneficiaza de transport gratuit...
Ce faci dacă ai fost contactat de curier, însă nu te-ai aflat la adresă?
In mod obisnuit, curierul este indatorat sa incerce livrarea coletului in doua zile lucratoare distincte...
Vezi toate
garantii.png
Garantii
Garantia produselor
Toate produsele sunt insotite de garantie de 2 ani, cu exceptia cadrelor Cannondale si GT, ce au o garantie pe viata...
Vezi toate
factura.png
Facturari si plati
Se poate refactura comanda daca ai gresit datele?
Refacturarea poate fi facuta doar in varianta persoana fizica - persoana juridica...
Modalitati de plata
Pentru efectuarea platii produselor comandate, puteti alege dintre urmatoarele metode de plata: transfer bancar/ordin de plata sau numerar/cash la livrare.
Vezi toate

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor