LIVRARE

Care este termenul de livrare al produselor?

Termenul de livrare pentru produsele aflate in stoc este de 24 de ore, daca plasezi comanda pana la ora 12:00. Daca o vei plasa dupa această ora coletul va sosi la tine in urmatoarele 48 ore.

Ce fac daca doresc un produs care nu se afla in stoc?

Pentru produsele care nu se gasesc pe stoc iti vom comunica termenul de livrare dupa ce le vei adauga in Favorite. Pentru a putea adauga produse in Favorite este nevoie sa iti creezi un cont.

Transportul este gratuit?

Asiguram livrare gratuita pentru comenzi peste 300 lei. Daca comanda este sub 300 lei, valoarea serviciului de livrare se va calcula in functie de greutatea coletului/coletelor.
Toate preturile produselor din site sunt afisate in lei (TVA inclus) si nu includ taxa de transport. Aceasta se va afisa separat si o vei putea achita in momentul in care vei plati contravaloarea produselor.

PLATA

Cum platesc produsele cumparate pe site?

Iti punem la dispozitie trei modalitati de plata pentru produsele achizitionate:
a. Ramburs
Vei achita coletul in momentul receptionarii lui, direct persoanei delegate de catre firma de curierat.
b. Ordin de plata
Vei achita contravaloarea produsului/ produselor prin virament bancar, in contul: RO94BRDE410SV99963224100, deschis la BRD-Groupe Societe Generale, in baza proformei emise. Livrarea coletului se va face in maxim 1 zi lucratoare de la incasarea contravalorii proformei.
c. Online prin intermediul cardului de debit/ credit
Prin intermediul platformei MobilPay si EuPlatesc, asigurate de partenerii nostri, Netopia si EuroPayment Services, poti face plata instant pe site, cu ajutorul cardului tau de debit/ credit.

Pot plati in rate?

Da, iți punem la dispoziție plata în rate cu dobandă 0%. Am încheiat parteneriate cu  următoarele bănci pentru a-ţi oferi posibilitatea de a face cumpărături în rate, fără dobândă: Credit Europe Bank (Card Avantaj), Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank si BRD Finance. Numărul de rate acceptate este de maxim 4.

RETUR

Pot sa returnez produsele achizitionate?

Dacă nu eşti complet satisfăcut de produsul comandat, fie pentru că mărimea nu se potriveşte, nu îţi place culoarea sau prezintă un defect de fabricaţie, îl poţi returna în maxim 30 zile, indiferent de modalitatea prin care l-ai achiziţionat (online sau din showroom). Important este ca produsul să fie returnat în starea în care l-ai primit, cu etichetele intacte, să nu prezinte urme de uzură, pete sau defecte apărute în urmă purtării.
Pentru retur este nevoie sa ne trimiti un e-mail pe adresa office@stonefeet.ro in care sa ne soliciti formularul de retur. Ulterior te vom contacta pentru a iti comunica pasii urmatori.

Politica de returnare

In perioada 22 martie-22 iulie 2018 clientul beneficiaza de retur gratuit la comenzi de minim 500 lei, prin intermediul firmei de curierat Fan Curier. Fiecare comanda ce depaseste suma de 500 lei beneficiaza de un singur retur gratuit.
Returul gratuit se aplica tuturor produselor comandate in magazinul online, cu exceptia bicicletelor (vezi mai jos conditii si pasi retur).

Clientul poate denunta unilateral contractul, fara a invoca un motiv, in termen de 10 zile lucratoare, conform. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanţa, numai in scris, şi poate returna produsul (produsele) în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziţionare, numai daca acesta (acestea) sunt livrate in condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile şi consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau consum (in cazul consumabilelor) sau modificari de soft.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid. Comenzile ridicate de la showroomul stonefeet sau transportate de noi direct catre voi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta**, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal, ca fiind corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.

   Conditii de returnare:

    • costul serviciului de retur este suportat de cel ce returneaza, in situatia in care nu exista vreo campanie care sa anuleze acest articol; de asemenea, exceptie de la acest articol o fac produsele ce prezinta defecte de fabricaţie;
    • produsul se va returna in ambalajul original, cel in care s-a primit şi se va ambala corespunzător pentru a se evita o posibila deterioarare;
    • produsul care a fost supus unei intervenţii de service va fi refuzat;
    • suma in lei, aferenta produsului returnat, va fi restituita in maxim 14 zile lucratoare de la receptionarea coletului.

   Pasi de retur:

      • se completeaza formularul de retur solicitat, in prealabil, pe adresa offoce@stonefeet.ro;
      • se impacheteaza produsul in ambalajul original astfel incat sa se evite o posibila deteriorare;
      • se introduce in colet atat formularul de retur cat si factura, in original;
      • se cheama curierul;
      • cand produsele ajung la noi vei fi contactat pe e-mail/telefon.

GARANTIE

Ce presupune garantia produselor?

Garantia produselor noastre este adaptată legislatiei in vigoare. Toate produsele sunt noi, vin in ambalajele originale si respecta standardele impuse de producator.

Informaţii LIVRARE

Transportul îl asigurăm prin compania de curierat Fan Courier (www.fancourier.ro) şi contravaloarea se va achita cash curierului care îţi livrează coletul doar dacă nu ai achitat deja online, prin transfer bancar sau card.
La recepţia coletului, te rugăm să verifici aspectul exterior, conţinutul acestuia, existenţa facturii şi a certificatului de garanţie. Dacă sesizezi ceva în neregulă, te rugăm să menţionezi neconformităţile, în scris, în formularul de recepţie al companiei de curierat sau să realizezi un proces-verbal de constatare, refuzând primirea şi plata coletului. În caz contrar, reclamaţiile viitoare nu vor mai fi luate în considerare.
Asigurăm livrare gratuită pentru comenzi peste 300 lei. Dacă comanda este sub 300 lei, valoarea serviciului de livrare se va calcula în funcţie de greutate, ţinând cont şi de anumite promoţii lansate de noi în colaborare cu partenerii noştri pe logistică.
Pentru toate produsele aflate în stoc, termenul de livrare este de 24 de ore, dacă plasezi comanda până în ora 12:00. Dacă vei plasa comanda după această oră, coletul va sosi la tine în următoarele 48 ore.
Pentru produsele care nu se găsesc în stoc, îţi vom comunica un termen de livrare după ce le vei adaugă în wishlist.
În cazul în care se va depăşi termenul de livrare comunicat iniţial, din diverse cauze independente de noi (ex: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere), vei fi notificat telefonic şi/ sau pe e-mail.

 

GARANŢIE & SERVICE

Produsele comercializate de către Stone Feet online şi în showroom beneficiază de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.
În situaţia în care produsul comandat prezintă un defect de fabricaţie, îl poţi schimba în maxim 30 de zile calendaristice, indiferent de modalitatea prin care l-ai achiziţionat (online sau din showroom).
Toate produsele sunt noi, în ambalajele originale, respectând toate standardele impuse de producător.