RETUR

Politica de returnare

Dacă nu eşti complet satisfăcut de produsul comandat, fie pentru că mărimea nu se potriveşte, nu îţi place culoarea sau prezintă un defect de fabricaţie, îl poţi returna în maxim 30 zile, indiferent de modalitatea prin care l-ai achiziţionat (online sau din showroom). Important este ca produsul să fie returnat în starea în care l-ai primit, cu etichetele intacte, să nu prezinte urme de uzură, pete sau defecte apărute în urmă purtării.

În perioada 22 martie-31 decembrie 2018 clientul beneficiază de retur gratuit* la comenzi de minim 500 lei, prin intermediul firmei de curierat Fan Curier. Fiecare comandă ce depășește suma de 500 lei beneficiază de un singur retur gratuit.
Returul gratuit se aplică tuturor produselor comandate în magazinul online, cu excepția bicicletelor (vezi mai jos condiții și pași retur).

*excepție de la “retur gratuit” fac produsele returnate în campania “Încearcă On 14 zile”. În această situație returul produselor este suportat de către client.

Clientul poate denunța unilateral contractul, fără a invoca un motiv, în termen de 10 zile lucrătoare, conform. ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanţă, numai în scris, şi poate returna produsul (produsele) în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziţionare, numai daca acesta (acestea) sunt livrate în condiţii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile şi consumabilele aferente. Acestea nu trebuie să prezinte semne de uzură sau consum (în cazul consumabilelor) sau modificări de soft.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienților prin curierat rapid. Comenzile ridicate de la showroomul Stonefeet sau transportate de noi direct către voi prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comerț la distanță**, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate şi acceptate personal ca fiind corespunzatoare cu scopul și nevoile clientului.

 Condiții de returnare:

  • costul serviciului de retur este suportat de cel ce returnează, in situația în care nu exista vreo campanie care sa anuleze acest articol; de asemenea, exceptie de la acest articol o fac produsele ce prezintă defecte de fabricaţie;
  • produsul se va returna în ambalajul original, cel în care s-a primit şi se va ambala corespunzător pentru a se evita o posibilă deterioarare;
  • produsul care a fost supus unei intervenţii de service va fi refuzat;
  • suma in lei, aferenta produsului returnat, va fi restituita in maxim 14 zile lucrătoare de la recepționarea coletului.

  Pasi de retur:

  • se completează formularul de retur solicitat, in prealabil, pe adresa office@stonefeet.ro;
  • se impachetează produsul în ambalajul original astfel încat să se evite o posibilă deteriorare;
  • se introduce în colet atât formularul de retur cât și factura, în original;
  • se cheamă curierul;
  • când produsele ajung la noi vei fi contactat pe e-mail/telefon.