Regulament retur pentru campania "Incearca 15 zile cu drept de retur"


POLITICA DE RETUR

Dreptul dvs legal de a renunta la o comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa este reglementat prin legislatia in vigoare, respectiv Ordonanta de Urgenta nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta. Returul se poate face in interval de 30 de zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii.

Suplimentar acestui beneficiu, echipa Stonefeet aduce posibilitatea testarii sau probarii produselor* achizitionate, pe pe durata a 15 zile, iar daca exista nemultumiri sau incompatibilitati, produsul poate fi returnat prin curier sau poate fi adus fizic, in magazinul Stonefeet, din Bucuresti, Bd. Dacia 114 in termen de maxim 15 de la data emiterii facturii.

*Produsele pentru care se ofera beneficiul suplimentar de returnare in 15 zile cu posibilitatea testarii acestora, sunt:

    -gama de pantofi marca On;

    -biciclete marca GT, Cannondale si Santa Cruz;

    -ceasuri multisport, Ciclocomputere cu GPS,

    -pedale si lumini smart marca Garmin.

Prin campania "Incearca 15 zile cu drept de retur", oferim clientilor posibilitatea de a folosi fizic produsele din categoriile stipulate mai sus, iar daca din motive diverse nu corespund cu asteptarile clientilor, acestia le pot returna.

Toate produsele noastre beneficiaza de o garantie comerciala si garantie de conformitate conform prevederilor legale si se supun conditiilor noastre comerciale.

Puteti beneficia returnarea in 15 zile, prin folosirea produselor, daca sunt indeplinite conditiile stipulate mai jos.

Returnarea produselor achizitionalte online se poate face completand Cererea de Retur, disponibila online mai jos.

*Toate produsele se supun conditiilor de retur de mai jos:

    -Produsele pot fi returnate dupa ce ati primit confirmarea pe mail. Returul poate fi expediat prin curier, sau poate fi adus direct la magazinul Stonefeet.

    -Costul returului este suportat de catre cumparator, fara a implica magazinul Stonefeet.

    -Produsul returnat trebuie sa fie livrat in stare buna, afectat doar de folosirea uzuala implicita a celor 15 zile de testare.  

    -Produsul returnat trebuie sa fie curat, pentru a putea face evaluarea corecta de catre echipa Stonefeet (posibilitatea unor zgarieturi fine, piese lipsa etc.)

*Ne rezervam dreptul de a refuza returul pentru urmatoarele conditii:

    -produs cu zgarieturi, produs rupt, spart, crapat, stricat, distrus cu buna stiinta

    -produs murdar, nefunctional

    -produs returnat incomplet, cu piese lipsa, fara manual si accesoriile incluse

    -produs livrat fara cutia originala

    -produs returnat, altul decat cel pentru care a fost plasata si inregistrata comanda

Nu se accepta produse zgariate, stricate/nefunctionale, distruse cu buna stiinta sau produse murdare. Nu acceptam produse murdare, deoarece este dificila evaluarea corecta a acestora, de catre echipa Stonefeet (zgarieturi fine, piese lipsa etc.)

Produsul poate fi refuzat de Stonefeet daca a fost livrat incomplet (piese lipsa), stricat, rupt, zgariat, murdar sau articolul nu este cel care a fost comandat din Stonefeet si care apare pe factura si/sau bon fiscal emis de Stone Feet SRL.

Rambursarea sumelor datorate din retur se face doar prin virament bancar in contul indicat de dvs in Formularul de Retur, in termen de maxim de 14 zile calendaristice de la data la care am receptionat produsul ce face obiectul returului.

CONDITII DE RETUR

Produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta si factura aferenta (ptr comenzile care au fost livrate pe baza unei comenzi online) sau bon fiscal si eticheta originala pentru produse cumparate fizic, din magazinul Stonefeet. Toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile si in ambalajele originale.

ADRESA DE RETURNARE

Produsele comandate pe site-ul Stonefeet se livreaza din stocurile magazinelor si este necesar sa fie trimise catre urmatoarea adresa: STONEFEET - Bd. DACIA 114, sector 2, COD POSTAL 020064, București. Tel. 0770310406

Cum sa faci un retur?

  1. Completezi Cererea de retur 15 zile, disponibila online mai jos
  2. Impachetezi produsul intr-un colet. Pune produsele inapoi in ambalajul in care le-ai primit. Te rugam sa te asigur ca eticheta produsului impreuna cu toate accesoriile acestuia, este inclusa in colet.
  3. Preda coletul prin curier, sau vino in magazinul nostru din Bucuresti, Bd. Dacia 114.
  4. Asteapta confirmarea procesarii returului (maxim 7 zile lucratoare) si a rambursarii sumei achitate initial.

Vei primi o confirmare in momentul in care returul si rambursul au fost procesate.

Daca ai nevoie de informatii suplimentare, nu exita sa ne contactezi folosind datele de contact din pagina dedicata.



Formular de retur

* Campuri obligatorii

Soluționarea alternativă a litigiilor Soluționarea online a litigiilor