Livrare

Care este termenul de livrare al produselor?

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 24 de ore, dacă plasezi comanda până la ora 12:00. Dacă o vei plasa după această oră, coletul va sosi la tine în următoarele 48 ore.

Ce fac dacă doresc un produs care nu se află în stoc?

Pentru produsele care nu se găsesc pe stoc, îţi vom comunica termenul de livrare după ce le vei adăuga în wishlist.

Transportul este gratuit?

Asigurăm livrare gratuită pentru comenzi peste 300 lei. Dacă comanda este sub 300 lei, valoarea serviciului de livrare se va calcula în funcţie de greutate.
Toate preţurile produselor din site sunt afişate în lei (cu TVA inclus) şi nu includ taxa de transport. Această va trebui să o plăteşti în momentul livrării coletului.

Informaţii LIVRARE

Transportul îl asigurăm prin compania de curierat Fan Courier (www.fancourier.ro) şi contravaloarea se va achita cash curierului care îţi livrează coletul doar dacă nu ai achitat deja online, prin transfer bancar sau card.
La recepţia coletului, te rugăm să verifici aspectul exterior, conţinutul acestuia, existenţa facturii şi a certificatului de garanţie. Dacă sesizezi ceva în neregulă, te rugăm să menţionezi neconformităţile, în scris, în formularul de recepţie al companiei de curierat sau să realizezi un proces-verbal de constatare, refuzând primirea şi plata coletului. În caz contrar, reclamaţiile viitoare nu vor mai fi luate în considerare.
Asigurăm livrare gratuită pentru comenzi peste 300 lei. Dacă comanda este sub 300 lei, valoarea serviciului de livrare se va calcula în funcţie de greutate, ţinând cont şi de anumite promoţii lansate de noi în colaborare cu partenerii noştri pe logistică.
Pentru toate produsele aflate în stoc, termenul de livrare este de 24 de ore, dacă plasezi comanda până în ora 12:00. Dacă vei plasa comanda după această oră, coletul va sosi la tine în următoarele 48 ore.
Pentru produsele care nu se găsesc în stoc, îţi vom comunica un termen de livrare după ce le vei adaugă în wishlist.
În cazul în care se va depăşi termenul de livrare comunicat iniţial, din diverse cauze independente de noi (ex: condiţii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere), vei fi notificat telefonic şi/ sau pe e-mail.