Splaiul Unirii 96, Sector 4, București

Program                                           

Luni-Vineri: 11:00 – 19:30

Sâmbătă: 10:00 – 14:00

Duminică: închis

30 noiembrie – 1 decembrie: închis

Telefon:  0770310406

Email:  office@stonefeet.ro

Întrebări frecvente

Va rugam sa cititi rubrica “Intrebari frecvente” inainte de a ne trimite un email.

Care este termenul de livrare al produselor?

Termenul de livrare pentru produsele aflate in stoc este de 24 de ore, dacă plasezi comanda pana la ora 12:00. Daca o vei plasa dupa aceasta ora, coletul va sosi la tine in urmatoarele 48 ore.

Ce fac dacă doresc un produs care nu se afla in stoc?

Pentru produsele care nu se gasesc pe stoc, iti vom comunica termenul de livrare dupa ce le vei adauga in Favorite.

Transportul este gratuit?

Asiguram livrare gratuita pentru comenzi peste 300 lei. Daca comanda este sub 300 lei, valoarea serviciului de livrare se va calcula in functie de greutate.

Toate preturile produselor din site sunt afiaate in lei (TVA inclus) si nu includ taxa de transport.Aceasta va trebui sa o platesti in momentul livrarii coletului.

Cum platesc produsele cumparate pe site?

Iti punem la dispozitie trei modalitati de plata pentru produsele achizitionate:
a. Ramburs
Vei achita coletul in momentul receptionarii lui, direct persoanei delegate de catre firma de curierat.
b. Ordin de plata
Vei achita contravaloarea produsului/ produselor prin virament bancar, în contul ……………, deschis la Banca Transilvania, în baza proformei emise. Livrarea coletului se va face în maxim 1 zi lucrătoare de încasarea contravalorii proformei.
c. Online prin intermediul cardului de debit/ credit
Prin intermediul platformei MobilPay si EuPlatesc asigurate de partenerii nostri Netopia si EuroPayment Services, poţi face plata instant pe site, folosind cardul tău de debit/ credit.

Pot plăti în rate?

Da, îţi punem la dispoziţie plata în rate cu dobândă 0! Am încheiat parteneriate cu mai multe bănci pentru a-ţi oferi posibilitatea de a face cumpărături în rate fără dobândă. Verifică aici lista completă cu băncile partenere şi numărul de rate acceptate (link)

Pot să returnez produsele achiziţionate?

Da, poţi returna produsele achiziţionate pe site în maxim 30 de zile. Condiţia este că acestea să fie returnate în starea în care le-ai primit, cu etichetele intacte, să nu prezinte urme de uzură, pete sau defecte apărute în urmă purtării.
Trebuie doar să completezi formularul de retur chiar aici (insert link formular), iar noi îţi vom trimite răspunsul printr-un e-mail sau te vom suna să îţi comunicăm paşii următori.

Ce presupune garanţia produselor?

Garanţia produselor noastre este adaptată legislaţiei în vigoare. Toate produsele sunt noi, vin în ambalajele originale şi respectă standardele impuse de producător.

Trimite-ne un email