Cea mai recentă generație de Nomad are acum o roată mai mare, de 29 de inci în față, cuplată cu o roată spate de 27,5 inci. Amestecând cele mai bune din ambele lumi atunci când nu știi unde ai putea pedala mâine. Dacă calci în picioare goluri și ștampilezi pașapoarte, nu ești străin de călătorii. Nomad are o cursă de 170 mm pe o furcă cu diametrul de 38 mm și 170 mm de suspensie spate VPP™. Nomad este excepțional la absorbția celor mai mari lovituri, astfel încât riderul său poate ataca mai tare, cu mai multă încredere, în cele mai rele terenuri. Dar, pentru că este încă eficient la pedalare, urcarea pe cele mai bune și mai înalte trasee nu este o corvoadă ca la alte biciclete.
La Nomad 6, obiectivul nostru a fost să facem ca suspensia să aibă o sensibilitate și o aderență mai bune, îmbunătățind în același timp consistența platformei pe toată cursa. Scăderea anti-squat-ului a redus reculul pedalei la loviturile mari cu muchii pătrate la viteză, toate acestea îmbunătățind în același timp sensibilitatea generală a suspensiei pentru a menține tracțiunea la toate vitezele. La urcare și la coborâre. Prin reducerea pârghiei de pornire a celui mai recent Nomad, am reușit să îmbunătățim stabilitatea geometriei influențată de greutatea corpului pe toată cursa. În timp ce reducerea progresiei a permis suspensiei să aibă calități de urmărire constant mai bune pe toată cursa.
Și pentru că toată lumea adoră să călătorească cu bagaje de mână, cel mai recent Nomad are și un Glovebox.
Lungimea chainstay-ului și unghiul de șa sunt adaptate la dimensiunea cadrului (STA se înclină și centrul spate crește pe măsură ce crește dimensiunea cadrului), astfel încât fiecare rider, indiferent de înălțime, să obțină același echilibru al geometriei și al caracteristicilor de manevrare. Rideri mai mari înseamnă tensiuni mai mari pe cadre mai mari. Așadar, adaptăm rigiditatea pentru fiecare mărime pentru a ne asigura că toată lumea obține aceeași calitate de rulare.
Legendara potrivire, finisare și calitate a construcției Santa Cruz înseamnă cele mai rezistente cadre din carbon, o garanție pe viață și piese ușor de montat ar trebui să te acopere în călătoriile tale epice pe șosea.
Punctul forte al lui Nomad este să fie gata și dispus să meargă oriunde și oricând.
Cea mai recentă generație de Nomad are acum o roată mai mare, de 29 de inci în față, cuplată cu o roată spate de 27,5 inci. Amestecând cele mai bune din ambele lumi atunci când nu știi unde ai putea pedala mâine. Dacă calci în picioare goluri și ștampilezi pașapoarte, nu ești străin de călătorii. Nomad are o cursă de 170 mm pe o furcă cu diametrul de 38 mm și 170 mm de suspensie spate VPP™. Nomad este excepțional la absorbția celor mai mari lovituri, astfel încât riderul său poate ataca mai tare, cu mai multă încredere, în cele mai rele terenuri. Dar, pentru că este încă eficient la pedalare, urcarea pe cele mai bune și mai înalte trasee nu este o corvoadă ca la alte biciclete.
La Nomad 6, obiectivul nostru a fost să facem ca suspensia să aibă o sensibilitate și o aderență mai bune, îmbunătățind în același timp consistența platformei pe toată cursa. Scăderea anti-squat-ului a redus reculul pedalei la loviturile mari cu muchii pătrate la viteză, toate acestea îmbunătățind în același timp sensibilitatea generală a suspensiei pentru a menține tracțiunea la toate vitezele. La urcare și la coborâre. Prin reducerea pârghiei de pornire a celui mai recent Nomad, am reușit să îmbunătățim stabilitatea geometriei influențată de greutatea corpului pe toată cursa. În timp ce reducerea progresiei a permis suspensiei să aibă calități de urmărire constant mai bune pe toată cursa.
Și pentru că toată lumea adoră să călătorească cu bagaje de mână, cel mai recent Nomad are și un Glovebox.
Lungimea chainstay-ului și unghiul de șa sunt adaptate la dimensiunea cadrului (STA se înclină și centrul spate crește pe măsură ce crește dimensiunea cadrului), astfel încât fiecare rider, indiferent de înălțime, să obțină același echilibru al geometriei și al caracteristicilor de manevrare. Rideri mai mari înseamnă tensiuni mai mari pe cadre mai mari. Așadar, adaptăm rigiditatea pentru fiecare mărime pentru a ne asigura că toată lumea obține aceeași calitate de rulare.
Legendara potrivire, finisare și calitate a construcției Santa Cruz înseamnă cele mai rezistente cadre din carbon, o garanție pe viață și piese ușor de montat ar trebui să te acopere în călătoriile tale epice pe șosea.
Punctul forte al lui Nomad este să fie gata și dispus să meargă oriunde și oricând.
Disciplina | All Mountain-Enduro |
---|---|
Gen | Barbati, Dama |
Cadru | Santa Cruz Carbon C, VPP Suspension System |
Tip cadru | Full suspension |
Material Cadru | Carbon |
Soc spate | RockShox Super Deluxe Select+, 230x65 |
Furca | FOX 38 Float Performance, 170mm |
Cuvete | Cane Creek 40 IS Integrated Headset |
Schimbator Spate | SRAM GX Eagle, 12spd |
Manete schimbator | SRAM GX Eagle, 12spd |
Lant | SRAM GX Eagle, 12spd |
Angrenaj | SRAM GX Eagle 148 DUB 32t |
Caseta Pinioane | SRAM XG1275 Eagle, 12spd, 10-50t |
Butuc Pedalier | SRAM DUB 68/73mm Threaded BB |
Frane | SRAM Code R |
Jante | (F) RaceFace AR Offset 30, 29"; (R) RaceFace AR Offset 30, 27.5" |
Anvelope | (F) Maxxis Assegai 29"x2.5", 3C, MaxxGrip, EXO+; (R) Maxxis Minion DHR II 27.5"x2.4", 3C MaxxTerra, EXO+ |
Ghidon | Santa Cruz Carbon |
Pipa | Burgtec Enduro MK3, 42mm |
Mansoane | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Sa | Santa Cruz Bicycles House Grips |
Tija Sa | OneUp V2 Dropper Post, 31.6 -or- Reverb Stealth -or- Fox Transfer |
Dropper Post | Da |
Pedale | Nu sunt incluse |
PLATA ÎN RATE GRATUITĂ
PRIN CARD BANCAR DE DEBIT
ALEGE
în momentul plății
SPUNE-NE DESPRE TINE
Completează formularul nostru
ȘI GATA !
Primești un răspuns imediat